Webinar: Styr på den fælleskommunale infrastruktur med it-indkøb/-anskaffelse med SKI02.19

Tid: 

8. juni 2020 - 10:00 til 12:00

Sted: 

Webinar der afvikles online

Målgruppe: 

It-/Digitaliseringschef, Digitaliseringskonsulenter, KOMBIT-programleder, infrastrukturansvarlig og personer der er involveret i eller ansvarlige for kommunens it-indkøb/-anskaffelser

Tilmelding: 

Klik på dette link for at tilmelde dig webinaret

 

Bemærk venligst, at det ikke er muligt at bruge tilmeldingsformularen, hvis man benytter Internet Explorer. I stedet kan man benytte en af følgende browsere: Chrome, Firefox, Microsoft Edge eller Safari på iOS enheder.

Lyt med og få indblik i hvordan din kommune kan bruge SKI02.19 til at sikre at den fælleskommunale infrastruktur udbredes til kommunens systemportefølje.

På webinaret får du svar på:

  • Hvad skal man være opmærksom på, når man bruger SKI02.19?
  • Hvordan håndhæver man kravene?
  • Hvordan kan man gribe dialogen med leverandøren an?
  • Hvilken rolle spiller henholdsvis leverandøren, kommunen, SKI og KOMBIT?

Derudover selvfølgelig også helt faktuel viden om SKI02.19. Der vil undervejs i webinaret være mulighed for dialog og spørgsmål/svar.

I løbet af webinaret vil SKI via oplæg byde ind med viden om SKI02.19 og SKI02.18. Derudover vil Viborg Kommune ved It- og Digitaliseringschef Erik Sørensen bidrage med Viborg Kommunes erfaringer med at håndhæve krav til brugen af den fælleskommunale infrastruktur ved indkøb på SKI02.19.

KOMBIT og SKI vil endvidere fortælle om arbejdet i den fælles taskforce, som SKI og KOMBIT har nedsat for bl.a. at håndtere fortolkningsspørgsmål og udfordringer som kommunerne oplever, når de skal håndhæve krav til brugen af den fælleskommunale infrastruktur. Pointer på webinaret også har relevans for de it-indkøb/-anskaffelser, hvor kommunen ikke bruger SKI02.19, men ønsker at ibrugtage den fælleskommunale infrastruktur.

 

Kontakt

Chefkonsulent / Implementering
3334 9449